14 juni 2009

Hamburgare, filmjölk & färskost

Kl:20:48

Vi gjorde egna hamburgare idag & det blev faktiskt mkt godare än dem man köper + att vi vet vad dem innehåller =)

Jag har nyss gjort iordning ett glas med filmjölk eller ja det är ingen filmjölk ännu men om ett dygn så ska det visst vara det....även färskost har jag gjort & lagt in i kylen så det ska vi äta på smörgåsarna imorgon bitti, jag kryddade den med vitlök.....blir det bra ska jag göra det fler ggr för det var roligt & enkelt =)

Tog ner 2st korgstolar + ett litet runt bord & en golvlampa & placerade dem under trappen även om det absolut inte är färdigt var jag bara tvungen att se hur det kommer att bli sedan & det blev mysigt =)

Ska krypa ner i ett varmt bubbelbad, imorgon & fram till onsdag ska jag (vi) vara inne på campus & filmjölken & osten jag har gjort ska vi redovisa resultatet av på tisdag, imorgon efter campus blir det et bullbak med observationer på bla jäst som även de ska redovisas på tisdag.....

Nu har det regnat & blåst i evigheter känns det som åtminstone hela veckan & nu med, nu vill jag ha sol & lite värme åtminstone på onsdag då vi ska ut & vandra på morgonen 8-12.......

Några bilder igen då =):

Jag håller på att
göra färskosten


Osten är färdigkryddad & ska in
i kylen till imorgon

Testar med stolarna....
Vi ska nog sätta upp svarta
ramar + kort på några av
trappstegen när allt är klart


1 kommentarer:

Catarina sa...

Hej Susan!
Oj vad fint det blivit med ”nya trappen”. Vilket superlyft!! Fraascht.

/Catarina