30 juni 2009

Vaccin

Kl:10:02

Igår var min man föräldraledig vi for in till Falun för att få våra sista sprutor för resan, nästa omgång ska vi ta när vi kommit hem från resan.......Det var även återkontroll för min man & det gick bra, han ska höra av sig när vi kommit hem från vår resa för att få komma in på en annan hörselkontroll som det var minst 3 mån väntan på.....

Fröken bus & jag ska åka in till stan med mormor & Ulf de ville shoppa lite sedan ska vi spela lite minigolf.

Vecka 30 & 31 har min darling tagit ut mer ledigt skönt =) jag är ledig 6v framåt nu, ska ta tag i att leta fram all litteratur jag behöver för kommande 2 terminer.......

Idag har filmen Ice Age 3 premiär =) den ska vi gå på någon dag med fröken bus då hon älskar de andra 2......

Återkommer nog ikväll med någon bild också, våra rosenbuskar har börjat slå ut nu & är så fina =)

1 kommentarer:

Familjen Junge sa...

GRATTIS Astrid i efterskott!!!

Tänk att våra barn är 3 år, Gustaf fyller ju nästa vecka.

Va fin Astrid är i håret, du är verkligen jätteduktig tycker jag. Känner att jag börjar få in tekniken lite mera nu, men än så länge gör jag bara små "svamp" tofsar på Hilma. Har mycket kvar att lära.

KRAM