15 juni 2009

Surt

Kl:20:07

Blev en långdragen & händelserik dag på campus....med enbart Kemi & Fysik......

Haft ett möte en en kursansvarig angående vad vi behöver komplettera med för att bli behöriga Lärare mot tidiga åldrar & det visar sig vara ingenting, Men i examensbeviset står sedan Lärare inr. Förskola/Förskoleklass.....Känns SURT speciellt då det visar sig att vi läser exakt samma block som de som väljer Lärare mot tidiga åldrar förutom 1 kurs, samt att vi har mindre antal dgr med VFU eftersom vi ist har arbetslivserfarenhet, Ändå har de som läser mot tidgare åldrar lika uppgifter som oss på VFU.n de enda som skiljer är åldern på barnen vi ska undervisa.......
Just nu känns det som att vi blir (blivit) lurade & snuvade på vår kommande titel...& jag är allmänt irriterad just nu =(
Jag kommer troligtvis att byta from i höst till Lärare mot tidiga åldrar för att i framtiden kunna välja mellan Fsk-åk 6, kommer iaf att få läsa med mina nuvarande kursare........Förhoppningsvis kommer vi att få ett möte med ansvarig för Lärarprogrammet imorgon (jag har iaf mailat & bett om det) & troligtvis vet jag mer bestämt efter det.

Försöker övertala min man att vi ska se en film innan vi ska sova, han spelar just nu lite Ps3.....
Först ska jag sätta upp mina nya gardiner i köket =), kan hända att jag återkommer efter det med ett kort på resultatet......

Natti Natt




1 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Hej!!!
Tack för alla gulliga meddelande i vår blogg.

Är lite nyfiken på om er ansökan har gått iväg till Kenya ännu.

KRAM KRAM