07 oktober 2009

Vikariera

7/10-09

Kl:17:40 i Nairobi (16:40 i Sverige)

Passar på att skriva några rader medan darling gör mat (tacos) i sällskap av Astrid & Vilgot har precis somnat en sväng igen (sov ca 20min, skulle behövt 2h).

På fredag ska jag vikariera i åk 2-3 matematik & på onsdag ska jag vikariera i engelska åk 2-3 samt åk 4-6, jag har helt fria händer i bägge ämnena =) känns super roligt & spännande! Idag var första lektionen i matematik som jag deltagit på så jag antar att jag gjort ett gott intryck hittills =), nu ska jag "bara" klura ut vad jag ska hitta på.....

Ingen ro & ingen vila här inte, Vilgot har varit vaken även denna natt med magont så det blev ej många timmars sömn innan klockan ringde 6.30.

Jag har frusit som sjutton idag trots en tröja (tunn) på, det har varit mulet, blåsigt & kallt idag, temperaturen borde ha varit omkring 18-20 grader.....

Igår kikade vi på film igen, 3.dje kvällen i rad....& åt världens godaste popcorn "Movie theater butter" från USA smakar & ser ut precis som popcornen man kan köpa då man går på bio hemma i Sverige, vi älskar dem popcornen!! Tänk om någon butik i närheten där vi bor kunde ta hem dem, de skulle knappast få sälja OLW´s popcorn efter det.....






Våra älskade barn!!



1 kommentarer:

Annmi sa...

Myyys ♥...*Kram*