31 oktober 2009

Inget särskilt

31/10-09

Kl:21:58

Har pluggat en hel del idag är färdig med min självvärdering, åtminstone känner jag mig färdig just nu, hinner nog ändras många ggr innan utvecklingssamtalet skall äga rum....vi får se.....

Har lagt upp ett nytt bildspel i ena kolumnen på bloggen & flyttat den tidigare längre ned i bloggen. Och bytt bild längst upp i bloggen har jag också gjort......

Min darling har haft huvudvärk hela dagen så han har fått massage i omgångar av mig.....

Skall strax sova är super trötta.......Natti Natt

2 kommentarer:

Annmi sa...

Gulliogt av dig att ge massage :)
*Kram*

Anonym sa...

hejsan på er!!!!!

det var kul att prata igår,ser verkligen fram mot resan.Farmor tänker börja småpacka så hon är het ska ni veta.Var där igår på en god middag är fortfarande mätt.

Kram på alla 4 fr. Inger