25 oktober 2009

Äntligen

25/10-09

Kl:13:25 i Nairobi (11:25 i Sverige)

Verkar som att Vilgots förkylning ger med sig nu, hans bajs har varit mörkgrönt i snart 3v men inte nu idag =), han har haft hosta senaste veckan som bara blivit bättre. Hoppas bara förkylningen ej tar om ännu en gång......

Jag passade på att vila lite i morse medan knorris sov bredvid mig i sängen.....fröken bus & darling var uppe flera timmar före oss.....Ändå är jag fortfarande seg & trött, känns verkligen som en söndag idag.

Har kommit en bit på mina uppgifter nu både verksamhetsplaneringen, fördjupningsuppgiften & min självvärdering, känner mig nöjd hittills. Morgon dagen skall jag ägna åt att läsa in mig på det jag ska ta upp nästa vecka & eventuellt finslipa lite på planeringen här & var....

Har skypat med Gummit, Leffe & Lollo idag på fm alltid lika roligt, synd bara att ljudet var dåligt när jag & Lollo skulle prata.....

Har filmat knorris lite ska se om det fungerar att lägga upp en eller 2 av filmerna i ett annat inlägg.

Skall strax göra lite chili corn carne har längtat efter det & fisk länge nu, sedan ska vi bege oss till poolen & kanske sandlådan en sväng.

Hej så länge!! Hoppas helgen har varit bra!!

1 kommentarer:

Lisa sa...

Vad skönt att ni hanterade mötet med poliserna (?) rätt. Härligt att första mötet med soc gick fint, fast det är klart att det skulle. :-) Roligt att få se bilder av hur ni bor.

Hoppas att ni får må bra allihop.

Kram Lisa