08 oktober 2009

Bild

8/10-09

Kl:20:56 i Nairobi (19:56 i Sverige)

Missuppfattade vilken fredag jag skulle ha matematik, det är ej imorgon utan nästa fredag =), samt att jag blev tillfrågad om jag kunde ta engelska i åk 0-1 på onsdag också, så då ska jag ha engelska i åk 0-6 3st lektioner samma dag roligt!
Svensk lektionen jag hade idag gick bra eleverna var nöjda med mitt val av uppgift super roligt =)...........

Vecka 45 eller 46 ska jag med klassen på en safariresa 2dgr =) minns dock ej vart det är 2 olika alternativ de väljer mellan. Kommer säkert bli super roligt. Sedan efter lovet vecka 43 ska jag ha Människans utveckling som ansvar (VFU-uppgift) ska ha kemi också framöver är det tänkt, får se om allt hinns med.....

Imorgon ska vi möta upp med de andra svenska familjerna på skolan & sedan ut & äta någonstans som avslutning på dagen.


Nybadad knorris =)



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan på er!!
Jag har haft nätverksfel på min dator i nästan två dagar men nu skriver jag igen. Kul att få åka på Safari med klassen och Peter får vara hemma med de så. Vad roar sig Astrid med om dagarna? Men det blir ju hans tur också kan jag tro. Ser så fram emot feb när jag och Inger kommer! Farmor och Leif

Annmi från Forum sa...

Så,de kan bli...
Meen såå Söt han är ♥...*Kram*

mormor pådistans sa...

God morgon. Hoppas att ni fått sova. Och att Vilgot är piggare. Har sol idag. Ganska skönt ute. Ha en bra dag. Kram mormor