11 oktober 2009

Härligt!

11/10-09

Kl:08:36 i Nairobi

Inatt fick vi sova bra Vilgot somnade strax efter 20 sov till 3 fick mat somnade 3.30- 7 fick mat igen & sen dess har jag & han varit vakna. Känner mig pigg & utvilad =), Vilgot "sitter" i soffan med mig nu & knorrar & pratar lite sötisen, så skönt att han inte är ledsen & arg. Han har de senaste 2 dagarna haft hosta så jag hoppas hans förkylning är påväg bort nu.

Nu är det dags för lite frukost sen ska vi nog gå till sandlådan & jag ska läsa inför morgonens seminarie. Ska presentera vad vi ska göra för fördjupningsuppgift, jag har inte den blekaste aning.....nu i veckan eventuellt på tisdag ska jag & handledarna sätta oss & jag ska planera min VFU & fördjupningsuppgift.......

Hej på ett tag,kanske återkommer under dagen med någon bild.

Ha en bra dag!! Solen lyser & det är visst 16 grader ute, ska som mest bli 26.

3 kommentarer:

Annmi sa...

Ååå..va' härligt ♥...
ha en bra dag!!!*Kram*

Ingrid sa...

Vad skönt att ni fick sova, och jag förstår känslan av att känna sig utvilad =)

Anonym sa...

Vad skönt att det verkar fungera med magen nu, och att ni äntligen får lite sömn.

Vi har klarat av 40-års fest så nu kan vi åter andas ut och vara sociala med övriga världen...!

Kramar Ylva,Jakob o Christoffer