12 oktober 2009

Inställt!

12/10-09

Kl:14:26 i Nairobi

Dagens 2 seminarier blev visst inställda pga sjukdom, tur för min del kan jag säga för jag var så trött igår att jag ej orkade läsa inför idag. Jag läste 27 s av 183 & förstod ej ett dugg av vad jag hade läst, då är man rejält trött.

Har fått lite tips & hjälp av underbara vänner här på plats (lärare förstås) med förslag på min fördjupningsuppgift, så jag har faktiskt precis mailat studieansvarig kring det & hoppas det ska bli godkänt, kommer isf säkert bli super bra =).

Vilgot sover & pappis & Astrid är på Nakumatt köpcentret skulle handla lite glass & annat, så det är lugna gatan just nu hos oss, skönt =).
förmiddagen har vi suttit i solen/skuggan med våra vänner Magdalena, Daniel & lille/stora Francis. Lite senare idag blir det väl ett besök till poolen kan jag tro, jag badar ej ännu tycker det är alldeles för kallt, men pappis & Astrid badar iaf för det mesta.

Jag ska försöka ta lite bilder från lägenheten & ladda upp i bloggen så ni får se hur vi bor......

0 kommentarer: