12 oktober 2009

Fisher Price

12/10-09

Kl:17:58 i Nairobi

Vi tog oss en tur till YaYa-center nu på kvällningen & köpte en portable baby/toddler rocker åt Vilgot, den vi ville ha köpte vi ej då de endast hade visningsexemplaret kvar & vi kunde ej få rabatt. Synd för den hade varit bättre om än lite dyrare, den hade isf gungat i olika hastigheter samt spelat olika melodier märket var Acta graco på den.

Den vi nu köpte vibrerar iaf & spelar en sorts melodi (tror jag) min darling kom nu precis hem efter att ha gått till Nakumatt & inhandlat skruvmejslar för att kunna montera baby rockern.

När våra små skatter har somnat ska vi se en film innan vi ska sova.

Lägger upp ett par bilder då vi monterat rockern senare.....

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Som sagt alltid roligt att följa era dagar långt långt där borta!! =)

Lisa sa...

Hej på er!

Det låter som om ni har det bra. trötta småbarnsföräldrar låter bekant. ;-) Vad bra att det finns lärare på plats som kan ge lite tips, du får fråga annars. Kanske kan jag bidra?

kramar Lisa

Anonym sa...

Det är jätteintressant att läsa om hur ni har det i Nairobi och om era fina barn!

Jag såg att du önskade fler kommentarer och tänkte komma med ett par tips; det är lite jobbigt att läsa när det hela tiden är olika storlekar på orden och när du skriver "ej" i stället för "inte" hela tiden. Annars tycker jag du skriver intressant och bra.