29 oktober 2009

Bilder & annat =)

29/10-09

Kl:19:00

Ännu en bra dag på skolan =) min handledare är nöjd med min planering m.m så det känns bra =).....ska även ha bild också =),förresten i princip ska jag ta hand om alla min handledares lektioner framöver de 3dgr jag är där i veckan, slipper dock planera alla =) roligt & spännande. Trivs som fisken i vattnet!!

Fredag igen då imorgon & snart har vi varit här i 1 mån + 1v =) Underbart!!! Tycker det är tisdagar & fredagar för jämnan inte mig emot =)....

Idag hade vi långväga besök på skolan 1 rektor, 1 lärare & 4st elever från en skola i Rättvik av alla ställen, kul!
Jag vet en hemlis =) som jag ska avslöja längre fram.....Om ett annat kommande besök på skolan......

Vecka 47 ska vi på safari med skolan till Kigio wild life camp & övernatta, spännande =) ska det bli!!

Suck vilken låååång tid det tar att lägga upp ett litet filmklipp.....inte det lättaste då vi tappar connection hela tiden just nu heller.......Hoppar över filmklippet går ej nu får bli en annan dag...


Ni får nöja er med lite bilder så länge.....


Att stå upp är mkt roligare
än att försöka vända på sig....
Några sekunder klarar jag
innan jag tappar balansen eller
ej orkar hålla mig uppe.....




Sötisen Vilgot




Kikar på när storasyster & pappis
badar.....






Fröken bus & Knorris



5 kommentarer:

Lisa sa...

Hej!
Låter spännande med safari. En mer annorlunda skolresa får man ju leta efter enligt svenska mått mätt. :-) Vad skönt att de är nöjda med din insats på skolan och att du verkar nöjd. Jag är så imponerad av dig!!

Kram Lisa

Anonym sa...

Vilka underbara mysungar ni har - önskar att man var där och kunde krama om er allihop!

Kramar Ylva, Jakob och Spiderman

Anonym sa...

Jätte härliga kort som vanligt på era små gullisar.Ha en härlig helg//Helena i Kga

Sjubarnsmamma sa...

Meeeeeeeeen gud så underbara barn. Dom var för söta!!!

NoOne sa...

Ååå..Safari är såå härligt!!! ♥...
Men..Såå goa & söta foton...

Puss & Kram!!!