16 oktober 2009

Skola, regn & annat

16/10-09

Kl:18:21 i Nairobi

Vi hann precis komma hem till lägenheten nu så 10 min efter var himlen öppen & det spöregnade, nu har det lugnat sig smått.

Vi hade en lugn & skön morgon tillsammans innan vi tog en taxi till skolan, jag hade åk 2-3 & 4-6 de fick se film, egentligen hade jag ej behövt jobba för min handledare var även med, det var trevligt att se lite film. Under tiden roade sig fröken bus med pappa & knorris på skolgården.

Jag bakade min kladdkaka igår så den fikade vi på & den blev jättebra trots mer än dubbelt så lång tid inne i ugnen.

Vi har nyss beställt lite pizza, det är 2 för 1 på fredagar =).

Igår upptäckte vår lille Vilgot sina fötter, det var roliga & spännande saker =)!!

Jag gör ett till inlägg med enbart foton.....

0 kommentarer: