26 oktober 2009

6 månader!!

26/10-09

Kl:18:33


Idag
blir vår lille knorris 6 månader gammal, tiden bara flyger iväg!!
Han har senaste veckan börjat testa sin röst mer & mer, han har rejäla röstresurser när han sätter igång, känns som att rutorna ska spricka så fröken bus ligger i lä!!
Annars övar han på att ligga på magen, vill ej vända på sig, stoppar allt han kommer över i munnen, gör smackljud & ma-ma annars det mest skärande ljuden som nog väcker vem som helst......
Fröken bus övar på arm & bentag mestadels utanför poolen då vädret varit si & så....Det går iaf jättebra & hon vet precis hur hon skall göra, bentag kan hon i vattnet än så länge......
Har nog inte ännu förstått att vi har 2 underbara barn som förgyller vår vardag, även om vi emellanåt är skapligt trötta vilket inte är så konstigt =). Det känns overkligt & verkligt på samma gång, svårt att sätta ord på våra mirakel, kommer på mig själv då vi är ute att det är vår lilla familj & ingen annans & det känns så underbart stort!


Våra underbara små skatter
i morse....Fulla i bus....




Astrid redo för poolen
i nya badvästen & simglasögonen
Dock blev det storm & spö-regn då vi skulle
bege oss mot poolen....Inget
bad idag alltså....




Inhandlat tofflor idag & en pyjamas till



Hittade ingen matchande ko-tröja så det fick
bli min andra favorit Hello Kitty till



Mina sötisar



Smakprov
på hans röstresurser






3 kommentarer:

Lisa sa...

Hi hi! Underbara bilder på Astrid i sin simmundering. Bilder man blir glad av! Visst är det fantastiskt med barnen man fått!! Obeskrivbart att de är våra: :-) Sann LYCKA! Jag kommer på mig själv med att förundras över att de är VÅRA rätt ofta.

Kram Lisa

Ingrid sa...

Hihihi... gu vilka söta bilder, och va fantastiskt att höra ljudet på den lilla knorrisen =)
Jag satt i köket och lyssnade igår kväll och när jag spelade upp det så ropade Tommie från vardagsrummet... _Springer du upp ingrid, Elin e vaken...
hahaha,, men så var det inte..
Hade blivit lite långt för mig att springa också om jag skulle gjort det dit var källan kom ifrån =)

kram på er !!!

Dalkullan Penny sa...

Gud vad söta de är =)

Vilken fin kille ni fick, grattis. Det var ett tag sedan jag var inne och glömde bort att komma tillbaka och se hur det gick för er.

En riktig sötnos och vilket häftigt namn han fick

Många kramar till er