08 september 2009

Vet vad jag ska

8/9-09
Kl:14:06
Har läst igenom schemat ordentligt & skrivit in i min almanacka....Nu vet jag vad jag ska göra läsa, läsa & läsa det är hur mycket litteratur som helst framöver....har inte läst allt som skulle ha lästs till denna vecka ännu.....Så det är vad jag ska sysselsätta mig med resten av veckan förutom spåna på VFU-perioden, hoppas på mail från organisationen & koordinatorn (ang. VFU.n), det var nog allt....
De 2 böckerna till höger ska läsas helt, i
de andra är det några kapitel per bok, än så länge.

Har du några planer för veckan??

1 kommentarer:

Ingrid sa...

...inte mer än begravningen.. ska bli så skönt när den är över så man kan gå vidare lite och börja komma tillbaka lite i vardagen igen..
Hoppas att ni får höra något snart.. Jag kikar alltid in med förhoppningen om att det ska stå YIHOOOO eller nåt i rubriken... men än så länge har det varit dåligt med det-...
Kramar i mängder från mig