11 september 2009

Ett mail

11/9-09

Kl:09:11

Godmorgon!
Hade fått ett mail av värde sent igår, det var ett besked om handledare =), jag kommer att vara i en lågstadieklass, har ej fått tag på min handledare ännu så mer vet jag ej just nu.
Mailade än en gång vår organisation igår.....får se om vi får något svar på de idag, har faktiskt inga större förhoppningar kring det.....

Låg & läste till nästan 1 inatt så jag känner mig ganska mör, då jag i vanlig ordning ligger vaken & vrider mig flera timmar innan jag tillslut somnar....

Härliga fredag igen också & veckorna rullar på utan att vi vet något om vår kommande framtid =(

Dags för lite frukost innan jag fortsätter att läsa.......

2 kommentarer:

Lisa sa...

Oups! Mitt hjärta tog ett skutt då jag läste "fått ett mail av värde". Blev glad att vfu:n löst sig men hade hoppats på något annat för er del. :-)

varma kramar och trevlig helg!

Lisa

MammaSusan sa...

Tack =)Vad söt du är!

Trevlig helg! KRAM