02 september 2009

Inställd

2/9-09
Kl:17:14

Eftermiddagens aktivitet "Konflikthantering" blev inställd så jag kom hem 3h tidigare än planerat, synd för jag hade verkligen sett fram emot den kursen....hoppas på att vi får det vid en senare tillfälle....
Jag har meddelat mitt arbete att jag ej ska göra min VFU där (på Förskolan) utan i skolan ist 3dgr i veckan med start v.39, ska bli mycket spännande & hoppas på att hamna vid skolan som ligger med gångavstånd från oss.....Jag har kontaktat koordinatorn för skolan som tråkigt nog var sjuk så jag mailade & hoppas hon hör av sig så snart hon är åter i tjänst.....Allra helst önskar jag att jag ej hinner göra VFU alls här hemma utan att vi då är påväg till lillebror/lillasyster....

Det har regnat som tusan i omgångar & jag fångade det hela på bild & i en liten filmsnutt det är så vackert när det regnar när solen skiner som det gjort idag.....
Regnet för ett tag sedan...

Dålig bild men den får duga...
Balken är på plats & golvet, ska "bara" klä in balken & måla den
samt sätta in 2 golvlister......

Så här såg min "bulle" ut efter att ha jäst På magen
Bullarna gräddas =) & blev mycket goda


Experiment- Min blomma
campus igår....




Jag har noll koll på varför jag har en bild 
från varje filmsnutt under klippen....
Vet heller ej hur jag tar bort dem....

1 kommentarer:

Ingrid sa...

Mysigt med regn... och hösten gör mig inte så mycket längre heller... Kramar i massor till er!