11 september 2009

Samtal

11/9/09

Kl:10:17

Har nyss avslutat ett ca 15 min långt samtal med vår organisation, hjärtat stannade några sekunder innan jag tillslut vågade svara & Nej inget besked om varken papper eller bb, utan hon ville svara på mitt mail =), vilket jag intalade mig innan jag svarade.....Gissa om jag känner mig fånig, tjatig & frustrerad.....Hon hör av sig så snart hon vet något & hon sa att det KAN vara så att vi får besked om papperen ena dagen & bb den andra, så snabbt kunde det alltså gå eftersom det har dragit ut på tiden, iaf skulle ett bb ej dröja menade hon på.......Hon sa också att deras förhoppning & erfarenhet är att det ska ta ca 3 mån & att vi inte riktigt hade väntat 3 mån (vi fick ju komplettera ett papper, som de ej visste om de skulle behövas eller ej).......
Hmmmm analyserar varje ord & tonfall av samtalet....KAN det vara så att vi får bb snart, mycket snart??? En strimma hopp tänds, magen är full av fjärilar & hur ska jag kunna koncentrera mig på de jag ska läsa för nästa vecka nu???......




3 kommentarer:

stoltze sa...

Hej. Man vet aldrig med denna processen. Även om vi fått ok kanske ni får bb innan oss. Ser fram emot att ses i kenya :) Ha en go helg! Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, det måste vara nära nu!!!

Håller tummarna...

Kram

Ett hem på landet sa...

Tänker på er varje dag och undrar om ni fått veta nått, kikar även in här varje dag för att se omd et står skrivet några positiva nyheter.

Håller tummarna allt vad jag kan!!! SNART; SNART; SNART måste ni ju bara få veta om er ansökan är godkänd, samt få BB.

KRAM & trevlig helg!