20 september 2009

Liten paus

20/9-09

Kl:20:31

Jag har spenderat mestadels av dagen genom att läsa inför morgonens seminarier......har en hel del kvar att läsa innan jag är färdig.....

Peter & hans far har satt upp gipsskivor på balken idag, efter det har Peter spacklat den & de 2 fåror på väggarna där gamla väggen mellan vardagsrummet & lekrummet satt, samt slipat.

Klockan 21 ikväll ska vi se del 2 på "Kommissarien & havet" sen ska jag fortsätta min läsning....

6dgr kvar tills vi landar i Nairobi förhoppningsvis får vi träffa Vilgot den 28!!

Natti Natt

2 kommentarer:

Lisa sa...

WOW!! Tänk, snart ni är i Nairobi, UNDERBART! Hur går det att fokusera på studierna mitt i alla förberedelser och renovering?

Kramar

Familjen Junge sa...

Wii så spännande!!! Snart är väntan på Vilgot över och ni får honom i er famn, ryser när jag tänker på det för det är såååå STORT att få barn genom adoption.
Har ni någon aning om hur lång tid ni kommer att behöva stanna i Kenya? Hur har det gått med boende där?
KRAM