03 september 2009

Frågetecken.....


3/9-09
Kl:09:19
Idag känner jag mig som ett frågetecken, känns som att jag inte vet något just nu......
* Magsjukan eller var det nu var varade ca 1h (Tack & lov) & jag slapp kräkas =) det gjorde desto mer ont i magen...men magen känns rörig på något vis idag...
* Fortfarande inga besked om papperen ,ska nog ringa i em till organisationen
* Jag har inte den blekaste aning om VAD jag ska göra under min VFU.....
* Vart jag ska vara & vem som blir min handledare.....
* Vet ju såklart heller ej hur många dagar/veckor jag kommer hinna genomföra innan vi ska åka.....
*  Hur jag ska kunna genomföra en planering av min VFU....
* Vet heller inget om handledare eller årskurs i Kenya, måste få tag på rektorn.....
Däremot är jag säker på att jag ska tillaga fisk idag för det har jag velat haft i flera veckor nu, lax & mos får det bli idag!


1 kommentarer:

Ingrid sa...

Tack för kommentaren i min blogg alltid lika roligt!
Det du skrev om att det känns som igår håller jag med om ,, jag kommer ALDRIG att glömma den morgonen och DIG! =)