17 september 2009

Bokat =)

17/9-09

Kl:11:15

Nu är vår resa bokad & betald =) Vi reser tidigt på morgonen den 26/9 alltså om bara 9dgr vi är framme på kvällen i Nairobi samma dag!

Boende är inte riktigt färdigt, vi har gett ett förslag till så vi får se.......

Vi ska strax fara in till stan hämta ut malariatabl & några andra tabletter inför resan, ta kort för visum, handla lite kläder till Vilgot måste jag ju bara göra också =)...får se vad klockan blir om jag hinner svänga förbi mitt jobb en liten stund också....

Tackar än en gång för alla kommentarer Underbart att läsa !!

Återkommer väl i kväll antar jag , ha det bra så länge!!

3 kommentarer:

Malin sa...

Åh va roligt, tänk snart har ni honom i er famn :D Hoppas man får följa er där nereifrån också i bloggen :)

Anna sa...

Hej!
Jag har med glädje följt din blogg den senaste tiden. Vill skicka ett stort GRATTIS till lillebror. Du har två fantastiskt söta barn. Är själv adoptivförälder till två prinsessor och känner så väl igen mig i alla känslor.
Lycka till!

Trasdockan sa...

åh vilka vackra barn du har ♥