09 september 2009

Ut i solen

9/9-09
Kl:12:40
Ska vi gå strax, jag ska sätta mig & fortsätta läsa medan fröken bus får leka på gården.....trots att det blåser ordentligt är det värme i luften, skönt!
Dagens positiva är alltså vädret  & kanske det "magiska" datumet 090909....(förutom min älskade underbara familj).....
Dagens negativa ska jag kanske inte gå in på för det är samma som "alla" andra dagar i mina senaste inlägg, suck.....VARFÖR får vi inget besked om papperen?????????????? OM våra papper av någon anledning ej var med i juli-månads möte utan i augustis är det idag 3v sedan & sååååå lång tid kan det ju ej ta att förmedla ett beslut vidare???? Annars vore det 8v sedan & det känns mer än orimligt då måste det vara något som ej stämmer......
Vill ringa organisationen, men vet innerst inne att det tjänar ingenting till....pratade ju med vår kontaktperson i fredags......Just nu känns det som att vi valde fel, när vi valde en annan organisation, vi står kvar som "sökande medlemmar" i första organisationen....samtidigt som vi såklart får rätt barn i slutändan oavsett organisation....OM vi nu får något syskon alls.....det känns långt borta & mitt humör är uselt =( känner mig som Dr Jekyl och Mr Hyde emellanåt.....Skulle behöva isolera mig helt & inte komma fram förrän denna väntan är över....så jag slipper sprida mitt dåliga humör på andra.......

1 kommentarer:

Lisa sa...

Kramar till dig!!!

Lisa