06 september 2009

Ditten & datten

6/9-09
Kl:15:49
Söndag igen & helgen har flugit förbi i ett rasande tempo =) trots att vi inte gjort så mycket vettigt....Igår var vi & handlade mat & en del annat som tex leklera åt fröken bus, städade & satte upp lite fler tavlor bla. fler bröllopskort  ...vi hyrde även lite film & ska se en av dem idag med våra vänner Ninnie & Andreas.....

Idag har vi haft besök av Gummit & Leffe en stund & nu har darling & fröken bus har gått iväg för att ta en fisketur med båten, & jag ska se föreläsning & läsa det som ska läsas inför morgondagen......Vi har nyss ätit fransyska med mos & pepparrotssås  *gott*....Igår testade jag Jennys lövbiffsgryta dock lite omgjort recept då jag ej fick tag på den rätta creme fraichen så det fick bli cocktail-tomater & färsk feta i, det blev iaf supergott!.......


Färgen på väggen blev knasig, men korten
syns iaf....


 
Mycket att anteckna vid föreläsningarna
i snitt 4 blad....
 


Hoppas ni haft en bra helg!!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Men guuu så gott det lät med den där lävbiffgrytan,, mums!
Håller på med en korvgryta nu jag ,, och är jättehungrig!
Kram

Lisa sa...

Nu var det ett tag sedan jag lämnade en kommentar hos dig. Kikar in varje dag ändå, bara så du vet. ;-) Ser fram emot en ny vecka - ny chans för barnbesked. Håller tummarna för er!! Lämnar några orka-vänta-kramar också...

Kramar Lisa