14 september 2009

Teknik strul igen

14/9-09

Kl:13:46

Egentligen skulle jag ha suttit i seminarie nu men vi avbröt efter knappa 30 min då det i vanlig ordning var en massa strul med tekniken, vilket gör att jag oroar mig för hur de då kommer att fungera från Kenya med sämre uppkoppling, strömavbrott osv....vill ju inte få göra dubbelarbete för missade seminarium pga tekniken som strular.....Hoppas på att det är något de kan lösa inom en snar framtid för våra seminarium känns varken givande eller intressanta då det blir så här.......Men det positiva med dagens teknik strul är att jag får mer tid att läsa inför nästa veckas seminarie då 2 böcker skall läsas....

Fröken är visst på väg med sin docka alias Bebis till doktorn för Bebis har fått en sten i huvudet då hon åkte skoter....lät inget vidare.....
Tidigare idag satt vi & ritade lite....jag ritade bla en säng & fröken sade rita ett golv också, det måste ju vara ett golv till sängen =)....så sant så......

0 kommentarer: