10 september 2009

Väntar på

10/9-09

Kl:10:28

Att postbilen skall komma & leverera mina 2 böcker som jag beställt den ena boken är med på litteraturlistan för mina studier den andra är en bok som rekommenderades när vi hade utepedagogik på campus, kanske jag kan hitta något mer att göra på min VFU, jag har fått besked att jag får vara på skolan här där vi bor =) vet dock ej ännu handledare eller åk......

Har börjat spåna på fördjupningsuppgiften också som skall utföras under VFU.n kanske att jag ska göra intervjuer med eleverna, har gjort lite frågeställningar, men vet ju ej om de passar till den åk jag blir tilldelad......får isf revidera dem eller tänka om helt......

Idag har vi en underbart blå himmel & sol termometern visar på +12g.... jag ska fortsätta läsa det är mina planer för dagen......I kväll ska vi se Idol & Lyxfällan, våra favoritprogram just nu.
Vilket är ditt favoritprogram?
Idag går vi in på vår 13.onde vecka i väntan på besked om papperen & förhoppningsvis så småningom ett bb, hittills har dessa veckor varit de längsta i mitt liv *gnäller lite till*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Vi pratade om er igår kväll. Även om vi fått ok från Kenya redan kanske ni får allt på en gång och är på plats innan oss. Håll ut. Besked kommer :) Stoltzes