16 september 2009

Väntar......

16/9-09

Kl:11:06

På att resebolaget skall ringa upp med förslag på flygtider, datorn krånglade då jag ringde & så snart problemet var löst skulle hon återkomma.....

fredag blir det en tripp till Sthlm (jag, fröken & farmor) för att få visum & shoppa lite kläder & annat till Vilgot =)....

Försöker leta efter lite boenden i Nairobi också då lght vi först tänkte på var upptagen, vår kontaktperson på organisationen skall ringa med några förslag senare eller imorgon hoppas jag.....Inte det lättaste att leta boende då man ej vet avstånd m.m till olika platser även om det går att titta på google så tycker jag att det är svårt......

Här kommer ett kort på vår lille skatt &
världens vackraste Vilgot!


14 kommentarer:

Mr and Mrs Lorentzon sa...

Sååååååååå söt han är, er son!

Ethi sa...

Åh, vilken liten sötnos han är! Han ser väldigt välmående ut och nog är han allt bra lik storasyster också :-) Tack för titten!

Kram, Ethi från familjeliv

Anonym sa...

oj vilken sötnos :)

linluggen sa...

Men vilken sötnos han är eran Vilgot! Stort grattis till lillebror :-D

Anonym sa...

Men oj vilken sötnos! Otroligt gullig och ett jättefint namn ni valt oxå.

Nu har ni två fantastiskt fina barn!

Kallas för mysen sa...

Har redan sagt det 1000 gg men måste säga det igen :) han är så sööööt :) Ska bli så kul att få träffa han :)

Familjen Junge sa...

Men så söt, vilken liten gobit!!!
Ni måste längta något alldeles väldigt tills ni får honom i er famn.

KRAM

Marita sa...

Så söt han är!! Hoppas att ni får åka snart och hämta er lilla stjärna!!

Tessan sa...

Verkligen ett stort grattis till er! Härligt att ni äntligen fått ert BB och att ni snart är på väg till lillebror =) Ursäkta att jag inte kommenterat tidigare, men du förstår nog vad det beror på :P Nu har jag fullt upp med att läsa ikapp i alla vänners bloggar =)

Lycka till med allt!!

Anonym sa...

Oj vilken goding :). Så söt

Anonym sa...

Åh vilken liten sötis!

Kramar/ Kluran

Anki sa...

Åh vilken vacker liten son ni har..

fick lov att skriva om er i min blogg, då jag blev så glad för er skull.

ha de bra!

Lisa sa...

Åh, vilken fin liten kille ni fått!! Ljuvligt söt!

Hoppas boendet löser sig inom kort.

Kramar

Helena sa...

Hejsan.Har nu följt din blogg ett tag och vill bara säga stoort GRATTIS till er lilla pojk.Jättefina barn ni har,Grattis än en gång//HelenaH i Kga