11 januari 2009

Varmt

Kl:14:07

Det är töväder ute + 3G tror jag det var vilket gör att det blir supervarmt inne bara av att vi gjort eld 1 omgång.....Fast det är bättre det är varmt än kallt =)....

Vi + farfar har varit ute på promenad & passade på att åka lite pulka i backen, fröken nöjde sig med en åktur hon tyckte det gick för fort fast jag bromsade rejält....

Nu ska jag passa på att göra klart lite studieuppgifter medan vår prinsessa sover middag...sen ska vi äta tacos *mums*...

Jag har börjat drömma en massa konstiga bb drömmar , vilket jag gjorde när vi höll på att samla dokument till landet innan vi väntade fröken....känns konstigt & overkligt eftersom vi knappt startat ännu....hoppas på att denna termin flyter på snabbt & allt annat med utredning, kommande pappersamlande m.m. också flyter på ....

Hej på en stund

0 kommentarer: