27 januari 2009

Ajj

Kl:16:21

Vad ont det gjorde då sköterskan stack mig i armen idag, trots att jag emlade i god tid innan (1h), emla hjälper inte på mig längre inte i armvecket iaf =(, sönderstucken antar jag även fast det är låångt mellan gångerna ibland....
Stackars min man blev svimfärdig efter sitt blodprov & fick ligga i stolen en stund & vila som Astrid sa (ändå tkr han inte att det är jobbigt på ngt vis med blodprov, däremot blod)....Men nu är det gjort & det var ju ändå "bara" 1 rör denna gång.

Håller på att sjuda en stek (fransyska) ute i köket så här en vardag, var så sugen så det fick bli det idag, det är ganska mkt kött så vi har nog mat någon dag till oxå =).

Ska försöka göra lite utav de uppgifter vi har i Kemi till nästa vecka & veckan därpå....


Hej så länge

0 kommentarer: