29 januari 2009

Inte frisk ännu

Kl:16:26

Är fortfarande genomförkyld emellanåt =( har varit så sen den 20/1....går i vågor under dagen....har några dgr till som jag får använda nässprayen på tur är väl de så man får luft.....men ska nog testa min kortisonpsray (för allergi) den kanske hjälper, de gjorde den sist då jag aldrig blev frisk. Känner mig febrig emellanåt, fryser fast det enligt termometern är varmt 23,5G & i vardagsrummet där jag sitter med min dator är det varmare ändå eftersom täljstenskaminen står här inne & den brinner förfullt.....

Fått de flesta böckerna för denna termin nu, 2 st som jag ej hittat så jag får se om de finns på biblioteket ist. Har en del att läsa inför nästa vecka så jag ska försöka sätta lite fart....

I skrivande stund väntar jag på min kära man som ska komma från jobbet...så jag kan börja med dagens middag, tacopaj =)....blev så sugen när min syster sa att hon skulle göra det idag, har inte ätit den på ett bra tag nu.....


Hej på ett tag



0 kommentarer: