18 januari 2009

Doftar Choklad

Kl:21:53

I vårt hus :-)...har bakat en chokladtårta för en liten stund sedan & det doftar så ljuvligt av massa choklad.....måste ju ha ngt gott att bjuda på "mötet" imorgon....känns i magen, är nervös fast ändå inte, inte som 1,a träffen -05, nu vet vi ju ändå ganska sånär vad det handlar om.....men nervöst ändå när det är en ny utredare som ska granska oss.....

Vi tog oss en långpromenad vid 18-tiden till affären också, jag hade ingen känsel i varken rumpa eller ben när vi var hemma igen....får skylla mig själv som ej hade långkalsonger på mig iof, men det var ändå inte så kallt - 4G.....

Väl hemma igen så kom vår granne över med sitt äldsta barn W 23mån så Astrid & W hoppade hoppborg tillsammans en stund innan det var läggdax.....behöver jag säga att fröken bus somnade direkt.....

Nu ska jag krypa ner i bubbelpoolen innan det är dax att sova.....Imorgon startar även termin 3......hoppas på att mina böcker som jag beställt kommer imorgon...

Håll tummen för att vi kommer få fler utredningstider imorgon & att människan nöjjer sig med max 3 träffar....

Natti Natt

0 kommentarer: