09 januari 2009

Härligt väder!

Kl:13:28

Termometern visar på +/- 0G & solen skiner, så vi har tagit oss en långpromenad med Zoya & varit ute i den minimala sk lekparken på området där vi bor, fröken gungade både gungbräda & vanlig däck-gunga....sen tyckte hon att hon skulle hälsa på grannbarnen, men de skulle precis sova middag....vilket fröken bus deklarerade att hon ej skulle göra.....

Inatt kunde varken jag eller darling somna han somnade nästan runt 2.30 & jag somnade vid 5 & fröken vaknade 06.05.....lyckades halvslumra nån timma medan fröken lekte i vår säng inann det var dax att gå upp....ändå är jag i skrivande stund oförskämt pigg....ska faktiskt till & med städa undan julen nu bara fröken somnar.....är så trött på julen nu + att jag vill sätta fram mina fina ljuslyktor i fönstren & få mer plats i hallen där vi ställt granen framför fönstret & hallskåpet.

Måste göra lite eld också börjar bli golvkallt känner jag nu.....få i mig ngt att äta också fröken fick pasta & korv nu innan hon skulle sova & korv vill jag ej ha ngt mer så det får bli the & smörgås nu så länge innan kycklingfilèn ikväll....

Nepp nu ska jag avsluta mycket att stå i innan förken vaknar

Hej så länge


0 kommentarer: