31 januari 2009

Dagen som varit

Kl:23:49

Vaknade med sprängande huvudvärk + rejäl mensvärk...blev frukost med 2 alvedon...sen for vi till svärfar & var ute i snön i 3h...medan Peter fixade nya lysen på traktorn.....förutom värken i huvudet, magen & ryggen känner jag mig för tillfället som jag vet inte vad tror jag har ont på det flesta ställena muskeln vid skulderbladen upp till nacken samt ischiasnerven på vänstersida (brukar vara höger annars)....hmmm helkroppsmassage kanske inte vore dumt?......
Får sätta mig i massagestolen jag fick i julklapp imorgon & se om jag känner mig bättre.....

Fröken vaknade 4 i natt/morse så hon har varit lagom glad då det bara blev 1h middagsvila....under tiden försökte jag läsa det jag ska läsa inför nästa vecka men hade fullt sjå att hålla mig vaken, då jag med varit vaken sen 4 i morse....får läsa det sista imorgon, samt kika på föreläsning också.

Vi har kikat på film under kvällen & jag har gjort en kladdkaka *gott*......

Ska lägga oss strax, känner att huvudvärken sakta men säkert är påväg åter =(

Natti Natt

0 kommentarer: