12 januari 2009

Fler drömmar

Kl:12:43

Inatt drömde jag ännu en konstig dröm & min barndomsvän Marie, hennes lillasyster & mor var med en sväng i min dröm....jag var tydligen ute & cyklade medan de körde förbi mig, de stannade & vi pratade en sväng minns ej om vad....konstigt kändes det iaf att ha drömt om dem som jag ej träffat på jag vet inte när......Sen har jag drömt om att allt bara var kaos tror vi var i Kenya då ingenting var som det skulle, massa saker fattades som vi behövde m.m......
Men jag är ej förvånad för jag drömde mkt konstigt & liknande medan vi väntade fröken bus, även om den processen var mkt längre än vad den kommer bli den här gången....antar att jag undermedvetet håller på att förbereda mig för ett el fler syskon....Fått mail svar från vår kontaktperson på organistationen vi är medlemmar i det var ett bra mail =), hoppas på att få veta mer om de hon skrev i feb-mars....

Inget alls planerat för idag...blir väl en mysdag kan jag tro....spel/pussel/bus/film eller vad nu fröken kan tänkas vilja hitta på....ute har vi storm & isgata, gräsmattorna är gröna sånär som på en ram runt omkring hela gården....inget vidare väder att vara ut i.....
Jag har ingen schemalagd skola förrens på onsdag.....


Veckans citat:
" Ge alla ditt öra, men endast några få din röst" - William Shakespeare



1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag drömmer också en massa konstiga drömmar om Gustafs kommande syskon och om när vi får BB. Drömmarna är så verkliga att jag måste tänka efter när jag vaknar om det var dröm eller verklighet. Vi har inte heller skickat nån ansökan ännu och inte heller börjat samla papper, men det är säkert ett sätt för ens undermedvetna att förbereda sig inför det kommande syskonet.

KRAM Lillsyrran på familjeliv.se