16 januari 2009

Fyllt i

Kl:14:32

Ny ansökan om studiemedel för denna termin, hoppas på att det inte ska bli fel...förra terminen (HT-08) drogs pengar varje månad för att det blev för mkt under VT-08 & det vill jag ej vara med om igen....Hoppas nu att betygen kommer snart så jag får lite studiemedel i slutet av månaden.....

Kallt som bara den har vi igen...- 21 i morse då darling for till jobbet & nu - 12....

Fredag idag igen :-)....Let´s dance på tv, måste vi kika på....annars tror jag inte det var ngt av intresse på tv.n ikväll.....

Astrid var så söt imorse kom in & kröp ner i min säng & somnade på min mage (inte alltför bekvämt med en 12 kilos fröken, men vad gör man inte då det är så mysigt)...så det blev lite sovmorgon idag med iaf för frökens del.

Sitter & funderar på vad vi ska äta för gott idag, lutar just nu åt fiskgratäng....

Hej på ett tag.......



0 kommentarer: