05 januari 2009

Observerat



Kl:21:09

Fåglar har jag ägnat dagen åt då hos svärfar....mycket spännande, men emellanåt långtråkigt då fröken bus skrämde iväg stackars fåglarna emellanåt trots att vi satt inomhus....var - 19G var inte särskilt road av tanken på att sitta still ute då.....fick iaf se en massa fina fåglar även om det enbart var 3 olika sorters så var iaf 1 av dem en art som är väldigt sällsynt, svärfar har sett dem endast 4-5ggr på de 30 år han har bott där! :-) så det känns kul tog massvis med bilder närmare bestämt 243st varav ett tiotal på Tiger =)......

Astrid var så söt igår hon packade några hinkar & sa att hon skulle ha med dem då vi reser till Kenya =).....

Ska sätta mig & starta med att sammanställa lite utav materialet jag har sen fågelobservationen....sen ska jag spela lite spel =).....
Maken sitter & bygger med lite Technic Lego så han är sysselsatt ett tag framöver =).....så jag behöver ej ha dåligt samvete för att jag sitter bänkad här vid datorn

Ska se om jag kan hitta några fina bilder utav dagens alla kort då.....fick bli ett på Tiger =)

Nu ska jag avsluta för idag Hej hopp




0 kommentarer: