04 januari 2009

Jösses så kallt

Kl:10:22

Vi har här...- 25G fast klockan är så mycket, håller på att frysa ihjäl bara av tanken på hur kallt det är...var bara tvungen att pina mig ut nyss för att mäta lite temperaturer...ska strax gå ut & läsa av, står inte kvar ute nu & väntar 5min på resultat skönare inne fast det är småkyligt här med 17G...men snart så är det varmt & skönt inne igen kaminen brinner för fullt =)...

Skulle ha gjort fågelobservationen men ännu har inga fåglar varit till oss vad jag har sett, slutar väl med att vi får fara till svärfar så får jag göra observationen där....

Har inget speciellt planerat för oss idag, blir till att vara inne så mycket det går så länge det är så kallt....

Mensvärk ut i ryggen har jag så det känns som att den ska gå av =( ska värma på vetevärmararen vi köpte oss nyligen & hoppas på att det ska lindra.....


Hej på en stund

0 kommentarer: