19 januari 2009

Snögubbe

Kl:12:22

Det snöade massor för en stund sedan då vi gick på promenad efter 10min såg vi ut som snögubbar, det har kommit kanske 2cm ännu & snöar massor fortfarande tror det skulle komma 1dm eller mer, så vi får väl se.....

Ush nervös för mötet är jag nu....inte blir det bättre av att jag är/varit förstoppad i snart 14dgr & lite illamående...hoppas på att de ska ge med sig så jag blir som vanligt igen....har iaf inte så ont i magen som jag hade förra veckan, så jag är på bättringsvägen =)....

Ska äta något innan jag ska vika undan all tvätt som hänger uppe (hoppas på att den har torkat)...sen ska vi städa åt råttisarna oxå....& göra en eld allra först så vi får lite mer värme....

Återkommer med ett inlägg senare eller kanske 2 :-)

Hej så länge




0 kommentarer: