24 januari 2009

Snö, snö & åter snö

Kl:14:32

Det snöar rejält här & blåser emellanåt, det har väl kommit iaf 1dm hitills & som det ser ut så kommer det att komma minst lika mkt till.....

Åkte till kiosken förut såg inte ens vart vägen slutade för det snöade så mkt + att det ej var plogat, tur att jag var själv i bilen. Köpte iaf en "lördagspåse" & hoppas såklart på lite vinst passade på med några rader Lotto när jag ändå spelade.....

Imorgon har vi bokat varsin klipptid & farmor ska vara med & underhålla fröken bus under tiden.....jag tror att jag ska klippa den frisyr jag valde då jag var i Paris & SA längesen sit mao, då får jag ju ändå behålla det mesta utav längden...svårt sånt här , klipper jag mig riktigt kort ångrar jag mig efter ett tag & vill ha lite längd, sparar jag ut är inte det heller bra...suck....

Hej på ett tag


0 kommentarer: