01 januari 2009

Super kallt


Kl:21:14

Årets 1,a dag & det är smällkallt ute...-19G visar termometern nu under dagen har det varit mellan 15-17 minusgrader.....så idag har vi hållt oss inne så mkt det gått....
Förutom att jag sprungit in & ut mellan jämna mellan rum för att mäta temperaturen på olika platser (håller på just nu också).....Håller på att sammanställa & renskriva min rapport för fördjupningsupppgiften nu & har faktiskt redan kommit till sidan.7 inga problem att komma upp i minst 5 sidor =), hoppas bara att det blir godkänd el mer.

Vi har varit hos svärfar idag på mat han hade lagat Fransyska, potatis, sås & grönsaker *mumma*, det godaste jag ätit på länge......

Min bror är fortfarande kvar han & darling spelar Ps3 spel medan jag sitter här & pluggar....känner att jag vill göra lite nytta & inte bara sitta & slösurfa eller spela spel när fröken ändå sover......Ska faktiskt unna mig ett varmt bad i bubbelpoolen när jag känner mig färdig för idag med pluggandet......

Har färdigställt lite papper inför nästa utredning också påväg mot syskon =), har varit riktigt kreativ idag =) känns så bra!
Hoppas bara att vi får starta utredningen nu i januari så den blir färdig inom kort.....Om inget händer på vägen så kommer Fröken bus bli StoraSyster som allra tidigast i sommar , hoppas vi.....

Hoppas på att detta år ska bli ett mkt bättre år än vad det förra var med dödsfall i släkten & 4st mf för oss.......tur att vi ändå varit relativt friska & är,,,,peppar peppar....Nepp ska sluta klaga nu då jag egentligen känner mig sååå Glad & har en massa energi trots att jag ej fått så mkt sömn....

Nej nu ska jag avsluta för att gå ut i kylan & läsa av termometern igen & sedan krypa ner i badet =)

Bilden är på en del av min Vita Chokladtårta vi åt igår, supergod var den =)


GOD Fortsättning!!






0 kommentarer: