15 juli 2009

Vår stora

Kl:12:24

Tänk att fröken bus har blivit så stor & duktig förstås =)......Som blivande storasyster blir man ju det, får då har man mycket att visa & lära sitt syskon......fröken pratade ofta en period för omkring 6 mån sedan om vad hon skulle berätta & lära sin lillebror eller lillasyster, bla det om att man skulle passa sig för kardborreband (skrivit om det längre bak i bloggen)...sen i våras är det dock frågor om vad vi ska ta med oss på resan, när vi ska åka, vad lillebror/lillasyster gör nu osv. Älskade lilla/stora fröken bus med alla tankar & funderingar kommer bli en så bra storasyster...säkerligen mkt bättre än vad jag var som barn som försökte sälja eller byta bort min 4 år yngre syster vart jag än var...
Idag är det annorlunda även om jag ibland kan tänkas byta bort henne så är hon helt ok ändå & min lillasyster .....


Fröken bus tar numera fart själv då hon gungar, fast det är ju såklart skönt att få hjälp också ibland =)......



Fröken bus tar fart själv!!

Ni får ha överseende med
att filmsnutten är från sidan
gick ej att ändra.....



Se så vackert våra rosor blommor =)
de vita är min favorit




1 kommentarer:

Kallas för mysen sa...

hehe ja vi har ju våra tider då vi tjafsar mycket :( Men jag älskar ju dig ändå du är ju allt min stora syster :)