30 juli 2009

Pysslat

Kl:21:56

Vi har varit till stan & köpt ännu mer färg både vit & orange, den orangea väggen i matrums-delen har målats ytterligare en gång & troligtvis blir det "bara" 1 strykning till innan den är klar.....jag passade på att köpa en blomma till köks-ampeln också i plast förstås eftersom vi inom kort (förhoppningsvis) åker till lillebror/lillasyster.....

Nu har min tavellist kommit på plats i köket så nu står mina kokböcker på plats också =)

Ola & Johanna har varit här, Ola har fixat med vår el, skrivit en lista på vad som behövs köpas m.m.

Ampeln & hyllan


1 kommentarer:

Skor, och en del av livet sa...

*rodnar* du har rätt, sidan är beige.. Men igår måste sidan har varit jättetrögladdad för jag såg verkligen bara svart bakgrund under tiden jag läste *ler*

Idag blev den beige nästan direkt ;-)