12 juli 2009

UR-Snygg

Kl:17:36

Fortfarande Regn skillnaden nu är att vi emellanåt har uppehåll & solsken några minuter i taget.....

I present av Gummit & Leffe fick jag underdelen till bikini-överdelen =) & ett fin fint strykjärn (behövdes för det gamla läckte som ett såll) Det roliga var att strykjärnet fröken bus fick av Leffe på födelsedagen var precis lika som det jag fick nu =)

Vi tog oss en tur till Clas Ohlson med Gummit & Leffe jag & fröken bus.....i vanlig ordning kom jag hem med flertalet påsar......köpte 2st experimentboxar, scrapbookingset, en låda med Moon-sand & en Ursnygg väckarklocka i gammaldags stil till mig hoppas på att den skall vara tystgående annars får jag spader.......Köpte mig även en vit snygg kortärmad tröja/top som kommer vara perfekt under vår resa i Kenya =).....Köpte även lite Marabou choklad sommaredition =)......

Avklarade mitt 4,de träningspass idag när Leffe & Gunmit var hos oss, för att visa dem spelet....får se om även Gummit köper sig ett Active spel......I dagens pass var det mkt fokus på benen & ryggen trodde mina lår skulle gå av innan jag ens kommit halvvägs i passet.....5.e passet skulle vara fokus på armar & överkropp om jag inte minns fel......

Lite bilder....


Strykjärnen
på frökens strykbräda


0 kommentarer: