31 juli 2009

Ännu en

Kl:12:13

Vecka har passerat & jag har nu 1v kvar av mitt studieuppehåll, min darling börjar jobba på måndag igen efter 2v föräldraledigt.....vi har max 5 v väntan kvar på BB (förutsatt att våra papper är godkända).....En familj fick i veckan BB från Kenya via vår organisation tror det var 16dgr efter att de fick reda på att deras papper var godkända, snabbt!!....
Nu har jag kopplat in hemtelefonen igen också, man vet ju aldrig vilken telefon de ringer på, å andra sidan har vi som sagt inte fått veta om papperen blivit godkända eller om de ens kom med i juli-månads möte.....så än kommer inget BB samtal.......

Håller på att plocka tillbaka saker & ting i bokhyllorna m.m ska göra en liten lekyta någonstans här nere också, måla frökens bord & stolar har jag heller ej hunnit med så det skall jag göra också.

Ute blommar mina syrenhortensior så vackert =) så här ser dem ut:
(Vilket påminner mig om att leta fram laddaren till digitalkameran....)

Nu ska jag fortsätta sätta saker & ting på sin (nya) plats......

2 kommentarer:

Familjen Junge sa...

Kikar in här med jämna mellanrum, är så nyfiken på när ert efterlängtade BB kan tänkas komma.

Kommer du att skriva här i bloggen under tiden ni är i kenya också? Vore så roligt att följa er resa dit.
Undrar så vad det är för en liten krabat som väntar på er där långt borta.
KRAM KRAM

MammaSusan sa...

=) Jodå jag ska skriva här med är det tänkt, eventuellt kanske också i resedagboken så vi i framtiden kan göra böcker av resorna.

Kram Kram