15 juli 2009

Delade upp

Kl:13:13

Delade upp mitt inlägg för att det inte skulle bli så mycket text i samma......Här kommer resten

Underbart soligt väder & lagom varmt har vi idag, sommaren är tillbaka.....grillkorv med bröd får det bli till lunch idag snabbt & enkelt =)....Vi lyckades somna om i morse & sov ett par timmar till , så skönt & jag har hittills sluppit huvudvärken =)...
NU
känner jag mig glad & positiv men alla som väntar barn oavsett på vilket sätt VET att det kan vända snabbt, för snabbt.......

Jag har börjat ge mig i kast med att läsa studentlitteratur inför höstterminens första seminarium, när jag ändå inte har något vettigt för mig & det stod i instruktionerna inför terminen att det var bra om man läste in sig så tidigt som möjligt....Vilket jag nu förstår då jag snart har läst ett halvt kapitel & boken var än så länge inte särskilt intressant & med mkt förkortningar utan förklaringar.....hoppas det blir bättre annars blir boken som är på 424s mer än lång......

1 kommentarer:

mormor pådistans sa...

Hej. Här har vi haft sol idag,bara lite mulet. Har klippt häcken. Det behövdes verkligen.Hoppas mormors älskling har det bra. Kram