18 juli 2009

Provmålar =)

Kl:19:14

Blev en provburk med färg, dock ej den jag hade tänkt mig för i verkligheten var den inte alls fin, hade lika gärna kunnat valt en rosa färg då.....färgen var åt det rödrosa hållet inte orange.....

Har kamerabatteriet på laddning nu & lägger upp någon bild när jag målat färdigt, än så länge är vi supernöjda med mitt färgval det blir sååå snyggt =), kommer bli super bara vi tagit bort köksväggen & vardagsrumsväggen....får se när det kan bli av.....

Förutom promenad för inköp av provburken tog vi oss en långpromenad i sommarvärmen & matade fiskar & änder i vattenparken......på vägen tillbaka till farmor & Leffe stannande jag på kupolen & inhandlade en ampel till köksfönstret eftersom vi ej ska ha någon fönsterbräda där.....
Vår fröken bus somnade i bilen på väg hem strax innan 17....får se när hon tänker sova i kväll, hoppas på snart......

0 kommentarer: