08 juli 2009

Tårar

Kl:10:18

Som rullar.... Mina tårar rullade nerför kinderna igår då vi satt i soffan & tittade på Michael Jacksons Minnesstund.....Så fina ord & så otroligt tragiskt att han gick bort alldeles förtidigt...Kan inte förstå att han inte finns mer & att hans hjärta inte orkade slå, det sägs att detta var hans bästa verk han gjort, att han var pigg, dansade & sjöng som aldrig förr. Att få läsa det i media gör det hela ännu mer smärtsamt & obegripligt.....
Jag hoppas att "This is it" finns inspelat & att det i framtiden släpps på DVD jag VET att Jag skulle köpa den oavsett pris!
Mediavärlden fortsätter ändå med sina lösa spekulationer hit & dit det ena är värre än det andra, som att han inte skulle fått nog för 20 år sedan Låt honom få Vila i Frid!

Ikväll ska vi fortsätta se de program om Michael som sändes igår, klockan blev för mycket för att orka se allt då min darling även skall jobba & jag kommer säkert gråta lite till.......

0 kommentarer: