11 juli 2009

Ätit, bakat, tränat. ätit......

Kl:20:37

Det regnar såklart fortfarande inte ett uppehåll på hela dagen, suck.....

Vi fick en super god kycklinggryta med ris hos svärfar idag & jag fick en stor slant =) så den ska jag handla lite kläder för =)

När vi sedan kom hem så har jag bakat en Mazarintårta & en Chokladtårta inför morgondagen då Gummit & Leffe kommer förbi =)

Dagens träningspass var inte så svettigt men ansträngande åt armar & från midjan & nedåt så jag antar att jag är öm i armarna då imorgon =)

Nu ska jag gå & fixa lite toasts blev så sugen på det då darling kom hem med skinka & toastbröd =)

OM jag inte minns fel tror jag det skulle vara någon bra film på tv nu klockan 21....men min darling vill väl spela lite Zelda som vi nyss köpt på wii....hoppas på film.....

0 kommentarer: