06 juli 2009

Såklart.....

Kl:15:03

Fått mail från vår organisation, hjärtat hoppade till då lilla rutan ploppade upp som sa att jag hade fått 1 nytt meddelande från......Hann tänka tänk om våra papper redan är godkända....men näää sådan tur kan vi ju förstås inte ha.....Mycket riktigt sådan tur hade vi ju förstås inte.....

Deras kontakt i Kenya ville ligga steget före ifa myndigheterna efterfrågar de "dokumentet" så nu har jag letat igenom alla gamla original vi har & förhoppningsvis hittat vad de efterfrågar, papperet skall vara på engelska (redan avklarat isf) & legaliserat....väntar nu på svar via mail om papperen jag letat fram "duger" & vad nästa steg blir......Förvånar mig inte om det kommer bli fler dokument som ska fixas, å andra sidan var det ju inte ens säkert att detta dokument skulle behövas.........Känns som Afrika i ett nötskal.......

Ska nog sluta skriva om min oro för kompletteringar etc för jag verkar knappt hinna få ur mig det förrens ett mail kommer eller telefonen ringer om ditten & datten


Kl:16:20

Papperen jag hittat verkar vara bra så de ska postas idag innan kl.18 så det är organisationen tillhanda redan imorgon, de sköter legaliseringen som tidigare.......Nu vill jag slippa fler kompletteringar, vill veta att dem är godkända så vi kan få BB snart ("NU")


2 kommentarer:

Lisa sa...

Hoppas det var det sista du hör från er org innan ni får veta om ni är gk och sen bb. :-D
Kramar

MammaSusan sa...

:-) Tack det hoppas vi med
Kramis