15 juli 2009

Sömnlös

Kl:05:00

3.33 stod klockan på när jag vaknade med ett ryck....ca 10 min senare vaknade fröken bus.....sedan dess har vi båda varit vaken....jag har snurrat runt i min säng & fröken har pratat i vanlig ordning.....Eftersom jag ej kan sova sätter jag mig här några minuter innan jag kryper ner i sängen & hoppas få sova några timmar till.......

Tack för gratulationerna också =)

Idag hoppas jag (vi) på att det är NAC (National Adoption Commite) möte i Kenya.....
Jag hoppas på att våra papper isf är med på mötet.......
Jag hoppas isf på att våra papper ska bli godkända.....
Slutligen hoppas jag på att vi inom kort isf skall få besked från vår organisation....

Nu tror jag fröken bus gick in i vårt sovrum, bäst att gå upp så hon ej väcker darling som ska upp strax efter 6 för att jobba......

2 kommentarer:

Lisa sa...

Grattis så här en dag i efterskott! hoppas du hade en underbar dag. Jag hoppas också att du och Astrid somnade om en stund till. ;-)
Kramar

Mikaela H B sa...

Jag håller tummarna för er att mötet blir idag och att det leder till något positivt. Lycka till! :D