10 juli 2009

Härliga fredag =)

Kl:13:41

Förutom att det fortfarande regnar, dock mindre än tidigare dagar (typiskt nu spöregnar det såklart igen...) så är de ju fredag =) Älskar fredagar då vi står inför en hel helg lediga tillsammans, Underbart =)

Behöver jag säga att jag har träningsvärk även idag =) ungefär lika som igår, än så länge....får se hur det känns till kvällen.....

Kanske att min bror med sambo kommer hit ikväll, vore trevligt isf för det var länge sedan sist nu......

Annars har vi vad jag vet inga speciella planer, hoppas på att det ska sluta regna, även om fröken tycker det är mer än roligt att blöta ned sig i allt vatten ute.....så delar inte jag riktigt den glädjen =)......

2 kommentarer:

Tessan sa...

Hehe =)
Jag får nog också köpa mig en chipspåse ikväll :P
Trevlig helg tillbaka.

Lisa sa...

Hoppas ni får en mysig helg! Jag hoppas också på att det ska sluta regna. Här har det regnat utan uppehåll hela dagen.

Kram kram