07 juli 2009

Mamma du ska

Kl:10:28

Jag stod i badrummet & smorde in mig med min nya "Body butter Olive" (luktar så gott!) efter duschen då fröken kommer in med telefonen i handen:

Mamma du ska ringa till Farmor!
Jaha har Farmor ringt??
Njaeä men du ska ringa till farmor jag vill prata med farmor.......

Under samtalets gång talade hon om för farmor att hon ville ha smörgås =) så de ska hon få då vi kommer dit om en stund.....

Vi ska alltså till stan idag & shoppa lite med farmor i sällskap =)

Idag har jag än så länge inga känningar av huvudvärk & humöret känns också bättre =)....idag kommer mitt EA Sports Active med posten så det är vad jag ska pyssla med efter vi kommit hem ikväll (förhoppningsvis) =)

Fick en del av all studentlitteratur jag beställt igår, fick en smärre chock då jag såg & bläddrade i den 2kg tunga & 1031s boken "Mathematics for elementary school teachers" men som alltid känns allt mer än svårt innan man har kommit igång så det går säkert bra när kursen väl startat VT-10.......Är inte ett dugg orolig för att den är på engelska men matten i sig såg inte ut att vara lätt vid förtsa anblicken......

Nej nu ska jag fixa det sista innan vi kan fara.....Återkommer i kväll =)

Nu fick vi mail från vår organisation....spännande =)...vår kontaktperson ville tala om att hon fått våra papper =) Känns BRA =)

Ha en bra dag så länge!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hakuna matata - jag fixar =)

/ Anna

MammaSusan sa...

=) Tack!!